31 lokakuuta, 2013

Kuulumisia

Heippa vaan tänkin blogin puolelle! Viime postauksesta onkin päässyt kulumaan aikaa, nykyään kun postailen tuolla uuden blogin puolella enemmän. Elämä täällä Suomessa on lähtenyt ihan hyvin käyntiin, koulussa menee ihan jees, oon nykyään mäkkärissä töissä ja oon päässy treenailemaan ihan kunnolla ton ratsastuksen parissa. Kauhee ikävähän sinne Brasseihin on, kaikkia niitä ihmisiä ja paikkoja, ruokaa ja siis yksinkertaisesti ihan kaikkee. Pientä helpotusta tähän kuitenkin on luvassa, nimittäin Anna, mun hostsisko ilmoitti, että hän tulee ens syksynä Suomeen vaihtoon!! Kyllähän se tiedossa jo oli, että Anna on jonnekkin päin lähössä, mutta voi sitä riemun määrää kun sain whatsappiin viestin, että nähään syksyllä! Toinen juttu mikä on saanu mut viime aikoina ihan super iloseks, on mun ens kesän Afrikka-suunnitelmat, mistä voitte lukea enemmän One passion for adventures-blogin puolelta. Kaiken kaikkiaan mulle kuuluu hyvää, kaikki kaverit on ollu täällä Suomessa niin ihania ja kaikki on pysyny muutenkin ihan ennallaan. Oon myös saanu paljon uusia hyviä kavereita uudelta luokalta ja niin edespäin, joten on täällä Suomessakin ihan kivaa. :)

Mutta tosiaan, tuun jatkossa päivittelemään tänne blogiin aika tosi harvoin, eli eksykäähän viimeisetkin lukijat uuden blogin puolelle tästä linkistä:

 
Eipä mulla muuta tällä kertaa, hyvää syksyn jatkoa kaikille ja beijos!
 
-Kiira 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti