12 huhtikuuta, 2013

Parin viikon paluu arkeen

Reissusta kotiuduttiin siis tiistaina ja se päivä nyt meni vaan ihan kotona lojumiseen armottoman väsymyksen takia. Keskiviikkona menin kouluun ja oli kyllä niin kivaa nähä koulukavereita pitkästä aikaa! On ne kyllä sellasia sekopäitä kaikki, et en tiiä miten selviin koulussa ilman niitä kun palaan Suomeen. :D Nyt kun oon palaillu arkeen niin oli pitkästä aikaa kerranki aikaa jutella skypessä vähän suomikavereitten kanssa ja päivitellä kuulumisia. Kävin myös kampaajalla leikkaamassa mun hiuksista n.6cm pois (yhyy) kun ne latvat oli niin huonossa kunnossa... Eilen kävin koulun jälkeen teettämässä kuvia yhden vaihtarikaverin synttärilahjaan ja illalla kävin lentistreeneissä. Nää oli nyt ekat treenit sen mun nilkkatapaturman jälkeen ja en kyllä tehny ihan hirveesti vielä mitään. Tänä vuonna käyn koulun lentisjoukkueen treeneissä, missä on 5 tyttöö ja kaikki loput poikia, treenit kestää 1,5h ja on ihan eri luokkaa kun viime vuonna. Viime vuonna kun kävin siellä tyttöjen treeneissä niin ei siellä mitään oikeesti tehty. Nyt mennään poikien tahtiin ja treenataan ihan oikeesti, tykkään!! Vielä kun sais tän jalan
kuntoon ja pääsis kunnolla jotain tekemäänkin... Tänään menin taas kouluun ja tuntien jälkeen järjestettiin synttäriyllätys yhelle luokkakaverille.Oltiin kaikki ruokasalissa ja kun se tuli niin laulettiin ja oli järkätty kakkuu ja kaikkee hyvää sinne. Lopulta se meni sit siihen et kaikki rupes heittelemään sitä kakkuu ja mullakin oli sit naama ihan kermavaahdossa loppujen lopuks. Normi menoo täällä. Tänään meen myös ratsastamaan kuukauden tauon jälkeen, jeeey!

Sain jo aikoja sitten taas tänne blogiin pari haastetta, niin laitan nää nyt tähän samaan.
Ohjeet: Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa:

1. Rakastan matkustamista ja liikkeellä olemsta.
2. Tykkään karkista paljon enemmän kuin suklaasta.
3. Mulla on alle 3kk vaihdosta jäljellä ja osa musta haluais vaan itkee kun en haluais ikinä lähtee täältä ja toinen puoli ei millään malttais odottaa että nään kaikki rakkaat ihmiset Suomessa. Ja tää on tosi hämmentävää.
4. Kaverit on mulle kaikki kaikessa.
5. Mun seuraava suuri unelma minkä haluan toteuttaa, on lähteä Afrikkaan vapaaehtoistyöhön. 
6. Tykkään laulaa portugaliks.
7. En ikinä unohda ottaa mun kameraa mukaan, jos oon menossa jonnekkin tärkeeseen tapahtumaan.
8. Oon välillä aika kärsimätön ihminen, mut tää Brasilia on toivottavasti opettanu mut vähän malttavaisemmaks.
9. Haluaisin opetella tanssimaan hyvin.
10. Tää vaihtovuosi on muuttanu mua paljon avoimemmaksi ihmiseksi.
11. Kirjoittelen näitä haasteita nyt tässä odotellessa, että parin tunnin päästä pääsen taas ratsastamaan pitkästä aikaa!


1. Oliko 11 asian keksiminen itsestäsi vaikeaa?
-No ei toi nyt mitään ylivoimasen vaikeeta ollu kun heittelin noita vaan tohon.
2. Mitä odotat tältä keväältä?
-Unohtumatonta ja erityistä kevättä.
3. Kenen seurassa haluaisit olla juuri nyt?
-Oon ihan onnellinen just nyt näitten ihmisten seurassa kenen kanssa oon nyt. Mut jos nyt vois ihan minne vaan mennä niin menisin juhlimaan mun pikkusiskon synttäreitä, jotka on tänään. Paljon onnee siskorakas 6v!!
4. Mihin maahan haluaisit matkustaa?
-Meksikoon, Peruun, Uuteen-Seelantiin, jonnekkin päin Afrikkaa, Australiaan, Italiaan, Ranskaan, Kiinaan, Hollantiin, Tanskaan, Usaan, Kanadaan ja jatkuu ja jatkuu...
5. Lemppari vaatteesi?
-Mustat niittishortsit tai amerikan lippushortsit ja mun uus viininpunanen paita joka on tossa kuvassakin!
6. Onko sinulla ikävä jotakuta?
-Montaakin ihmistä. Erityisesti parhaita kavereita ja pikkusiskoja sieltä Suomesta. 
7. Mistä musiikista tykkäät? Linkkiä tähän :)
 -Just nyt kuuntelen tätä.
8. Kenen julkkiksen kanssa haluaisit viettää päivän?
-Empä tiiä, jonkun hyvännäkösen nyt tietysti.
9. Unelma-ammattisi?
- Kirurgi.
10. Mitä pelkäät?
-Pelkään että mulle tulee kauhee koti-ikävä kun palaan Suomeen. Siis ikävä tänne Brasseihin.
11. Parasta tässä päivässä on/oli?
-Tähän mennessä se, et laulettiin onnittelut koulukaverille ja syötiin hyvää kakkuu! 



Sit sain myös tälläsen tunnustuksen Lauralta, kiitos paljon!




                                                        Tunnuksen ohjeet ovat siis seuraavat:
                               Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi tunnuksen sinulle
                              Valitse 5 ihanaa bloggaajaa (jolla on alle 200 lukijaa) ja kerro heille                   
                   jättämällä kommentti heidän blogeihin. Näin autamme uusia bloggaajia ja ehkäpä  
                                                juuri sinä löydät uuden upean blogituttavuuden.

 Mä annan tän tunnustuksen eteenpäin heppabloggareille Iidalle ja Tuoville sekä vaihtaribloggarikaverille Anniinalle ja sit vielä parille kaverille Evelle ja Eeville.  Kivoja blogeja kaikki! Ja koska olen laiska, haastan nää bloggaajat tekemään nää molemmat haasteet ja vastaamaan noihin samoihin kysymyksiin!
 
 -Kiira

ps. ENS VIIKON SUNNUNTAINA AMAZONILLE!!
pps. Oon kirjottelemassa sellasta vinkki/mitä kannattaa ottaa mukaan/mitä kannattaa ottaa huomioon-postausta uusille vaihtareille ja postailen sen kuhan saan valmiiks! :) 

2 kommenttia: