31 joulukuuta, 2012

Goodbye 2012 and thanks for the memories

Tää vuosi on ollu niin huikee, että sitä on vaikee ees sanoiks pukea. Oon nähnyt niin paljon uutta, saanut niin paljon uusia ystäviä, oppinut uuden kielen, saanut uuden perheen, toteuttanut unelmia, pitänyt niin paljon hauskaa, mutta samalla tuntenut sellasia fiiliksiä mitä en oo koskaan ennen tuntenut. Oon oppinut niin paljon elämästä ja maailmasta. Tää vuosi on ehdottomasti ollut yksi parhaista vuosista mun elämästä.

Oon tosi kiitollinen kaikista ihanista kavereista joita mulla on, siellä Suomessa ja nyt myös täällä Brasiliassa. Oon myös niin kiitollinen mun vanhemmille, että ne on mahdollistanu mulle näinkin hienon kokemuksen kuin vaihtovuosi. Oon myös niin kiitollinen että mulla on ihan mahtava hostperhe täällä Brasiliassa. Kiitos kaikille!























Toivotaan, että vuosi 2013 tulisi olemaan vieläkin hienompi, kokemusrikkaampi ja unohtumattomampi. Uudenvuoden lupauksena lupaan nauttia jokaisesta hetkestä enemmän, murehtia vähemmän ja elää joka hetken täysillä. Me vaihtarit aina sanotaan YOLO. Ensi vuonna aion tehdä sellaisia asioita, että voin sanoa tämän vieläkin useammin. Ottaa jokaisen hetken tästä vaihtovuodesta irti.

-Kiira 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti