02 elokuuta, 2012

Last few days

Nyt viime päivinä ei oo tapahtunu ihmeempiä. Eilen olin rotaryklubilla ja esittäydyin siellä.  Mulla oli valmiiks kirjotettu lappu ja mua hävettää vieläkin miten lausuin kaiken ihan väärin. :D Kaikki kyllä sano että se esittäytyminen oli ihan hyvä, mutta ei se kyllä oikeesti ollu. No mut vuoden päästä pidän niille Suomi-esitelmän sujuvasti portugaliks niin kaikki ainakin huomaa kehityksen. :D Rotaryklubilla oli muutenkin kivaa, tutustuin uusiin ihmisiin ja nauroin paljon (lähinnä itelleni :D). 

Tänään oon ollu hostveljen kanssa kotona, kun muut oli koulussa. Veli lähtee reilu viikon päästä jenkkeihin, niin se ei mee enää kouluun ja mulla on ollu tässä pientä säätöä koulun kanssa. En nyt meekkään siihen kouluun mihin mun alunperin piti mennä, vaan yhteen toiseen ja meen perjantaina sinne tutustumaan. Sunnuntaina mennään Caruaruun shoppailemaan ja maanantaina alkaa koulu. Kirjottelen uudestaan sitten koulusta ja Caruarusta. Boa noite!

Hostiskän ja veljen kanssa konsertissa

-Kiira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti