31 heinäkuuta, 2012

Tasan viikko brasseissa

Viime päivät on sujunu kivasti, oon huomannu että nää brassit tykkää järjestää juhlia. :D Perjantaina mun serkku kysy että haluunko lähtee sen mukaan jonkun kaverin 15-vuotis juhliin (15-vuotis synttärit on kuulemma iso juttu täällä). Lähettiin juhliin joskus illalla kymmenen maissa ja kotiin tultiin kolmen jälkeen ja mulla oli ihan sairaan hauskaa! Juhlat oli ihan tosi hienossa paikassa ja siellä tarjoilijat toi koko ajan ruokaa ja juomista. Siellä oli tanssilattia ja dj ja oli ihan huippuu vaan tanssii, syödä ja tutustua uusiin ihmisiin. :)


Lauantaina menin sitten isovanhempien ja serkun kanssa jonkun vanhemman ihmisen juhliin, jotka alko jo päivällä ja siellä oltiin iltaan asti. Sielläkin tarjoilijat toi koko ajan limpparia, jäätelöö ja vaikka mitä nenän eteen ja ruoka oli seisovasta pöydästä, missä oli niin paljon kaikkee hyvää että ei osannu päättää mitä ottas. Ruoka on muutenkin täällä ihan sairaan hyvää, tätä menoo painan varmaan 100kg kun tuun takas Suomeen. :D Mutta näissäkin juhlissa oli hyvää musiikkia ja monet ihmiset tuli juttelemaan. :)

 
Juhlien lisäks oon käyny veljen ja serkun kanssa rannan lähellä olevassa puistossa, Dona Lindaussa. Siellä esiinty sellanen tanssiryhmä (ihanniinku leffoissa sellane street-tanssiryhmä!) ja katottiin sitä aika pitkään kun olin ihan innoissani. :D Sit muuten vaan hengattiin siellä puistossa ja nää opetti mulle portugalia (kaikki tärkeimmät asiat, kuten kirosanat :D:D)

Tänään kävin koululla ja  poliisilla täyttämässä jotain lappuja. Olin myös veljen ja hostiskän kanssa konsertissa kuuntelemassa klassista musiikkia ja sit ajeltiin vähän ja ne esitteli mulle vanhaa Recifeä. Se oli tosi hieno kaupunginosa ja ne lupas mulle että joku päivä mennään sinne valosalla että voin ottaa kuvia! Joka päivä ymmärrän enemmän portugalia ja tänään nää oli ihan innoissan kun osasin sanoa portugaliks että mulla on nälkä, haha :D Huomenna meen ekaa kertaa rotaryklubille, vähän jännittää jos pitää esittäytyä portugaliks. Mutta nyt meen nukkumaan, boa noite!

-Kiira

4 kommenttia:

  1. vähä siistiä, että tolleen juhlitaan 15v synttäreit :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, täällä vähä eri meininki ku Suomessa :D

      Poista
  2. sittenku osaat sanoo portugaliks että haluut mäkkiin ni oon ylpee 8) -jenni

    VastaaPoista