30 tammikuuta, 2012

Australia, Brazil, New-Zealand or Argentina?

Mun pitäis olla lukemassa enkkuu, mutta se ei yksinkertaisesti onnistu kun ajatukset harhailee koko ajan jossain ihan muualla.Vaihtariasioista sen verran että maatiedot on jo päätetty(!), mutta niitä ei oo kerrottu vielä eteenpäin, muille kuin niille jotka ei päässy mihinkään vaihtoehdoistaan. Eli tän perusteella oon lähössä jonnekkin minne halusinkin! Musta vähän tuntuu että suuntana on Brasilia, koska sinne on tänä vuonnakin vähemmän hakijoita kuin paikkoja, mutta eihän sitä voi koskaan tietää miten ne on päätetty. Kaikki on mahdollista ja mulle on melkein ihan sama minne lähen noista mun vaihtoehdoista. :) No mut pointti oli se että maatietojen pitäis tulla kohta, en pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin sähköpostin tarkistamiseen joka viides minuutti ja että tää oottaminen on ihan hirveetä ja turhauttavaa. :D Jospa ens postauksessa osaisin jo sanoa minne päin oon lähössä ens syksynä, ainakin hope so.

No mut siis nyt kun täällä Suomessa on tälläset -30 hirmupakkaset niin sitä vaan ajattelee, että eipähän tarvii ens talvena kärsii tästä kylmyydestä, tykkään!

  vs.


















-Kiira

Vas.kuva (c)kiira, oik. weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti